На кого пречи Луков Марш?


Привечер… 12 фебруари 2011… За поредна година се провежда Луковмарш – събитието отдаващо почит на лидера на Съюза на българските национални легиони – Генерал Христо Луков. Българин, победил  чисто сам цяла сръбска дивизия, и така спасил Кюстендил от сръбско робство. Българин водещ една от първите организации разграничаващи се от казионните ментета на умереността създадени от мекушавият ни цар(визирам организацията Бранник). Българин водещ структура в която голяма част от членската маса е отдавала почит на родната вяра. Едва ли дори един от критикарите на убитият в гръб пред дъщеря си генерал е чел книгата „нарекоха ги фашисти“, на Никола Алтънков, но това пък едва ли пречи да квичат и да надават вой до небесата. Платеният гърч на асоциалните професионални манипулатори изразяваше нещо от сорта:

„Но как може? Та това е безобразие! 500 млади чисти българи да маршируват в София… И нито един турчин, циганин, педерас, или друг вид малцинство? НЕ! Това със сигурност не трябва да бъде допуснато…Затова догодина ще слагаме още повече такива плакати в училищата и ще дадем още помощи за цветния интернационал на омразата към нормалният българин:

Българино – събуди се!

About tangrabg

Българи! Воини! Наследници на древен род. Един Тангра! Един Кан! И един Народ!
Публикувано на История и тагнато, , , , , , , , , , , , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

62 отговора към На кого пречи Луков Марш?

  1. Eneya каза:

    Какво разбираш ти под ‘чист българин’?
    Защото дори да се придържаме към историята, която вие така обичате да изтъквате, България пак е била под Турско Робство и аз сам лягала с турци, и ми харесваше обрязаният член, през държавата пак е минал един от кръстоносните походи, пак си е мешала шапките, с който мине.
    Още нещо, няма как да си чист българин, при положение, че пра-българите са били толкова по-малка бройка от 7 милиона.

    Хубаво, смяташ се за чист българин, много се радвам за теб.
    Само че като всяка друга нация, това е въпрос на самоидентификация.
    Генетично ние всички сме хора и всичко останало е въпрос на развитие на дадена група в съответствие с дадени природни условия и колко е била широка популацията, съответно колко разнообразни са били комбинациите.

    Съжалявам, че ще ти го кажа, но българите нямаме повече гени от другите нации. Имаме специфично навръзване на гени, което е причината двама българи да си приличат. При положение, че хората от различни нации са способни да имат здраво и жизнеспособно потомство едни с други, потвърждава факта, че сме всички от един и същи вид.

    Любимият рефрен как едни или други гени били по-специални все още са недоказуеми. Така че най-малкото може да оставиш експертното изказване, защото е истерично забавно. Това се учи още в седми клас, не друго.

    • Eneya каза:

      Последно, аз предпочитам да се гордея със собствените си постижения, възможности и действия. Защото аз не съм била съвременничка на Хан Крум. Нямам правото да си присвоявам неговото и на поданиците му постижения щото не съм българка. Просто не е правилно да си присвояваме чужди заслуги.
      Виж, за сметка на това съм доволна, че всяка година помагам за чистенето в Южния парк. Защото това е нещо, което аз правя с моите две ръце и знам, че помагам както на себе си, така и на околните.

  2. tangrabg каза:

    България под какво и над какво е била, не определя нищо. Данни за смесени бракове през турското робство няма, с изключение на така наречените ПОТУРЧВАНИЯ, при които са били крадени жени, които оттам насетне са се имали за туркини, и са губели всякаква връзка с народа. Някой май иска да ни накара да забравиме Балканджи Йово.
    Кръстоносните хододи са посрещнати много „гостоприемно“ от българското население, за което трябва да благодарим на Цар Калоян, скъсил с една гласа изпечени западни свине жадни за злато. Смесвания НЕ Е имало, а напротив – сблъсък и война!

    Така забелязвам че прескачаш епохи в при това не по хронологичен ред, но да кажем и за прабългарите, че според последните данни от некрополи и археологически останки, както и от писмени извори, българите на Аспарух са били около 2 500 000 души, а тези на Кубер около 500 000. Тази огромна маса хора е била достатъчна за да запълни цялата Мизия тракия и македония, както в Равенският хронограф пише:

    В МИЗИЯ ТРАКИЯ И МАКЕДОНИЯ, САМО БЪЛГАРИ ЖИВЕЯТ!
    Inter vero Thracian vel Macedoniam et Mysiam interiorem modo Bulgari habitant qui ex supra scripta majore Scythia egresi sunt

  3. tangrabg каза:

    Коментара ти за „повечето гени“ ме уби от смях. Наистина ако имахме няколко килограма повече гени, в една кофа, тогава сигурно такива като теб, щяха да кажат че сме достоен народ, защото само количества са ви в съзнанията.

    Това колко много си запозната не пречи да не знаеш нищо за българската порода – така нареченият Понтиски тип на средиземнорският клон на бялата раса. Към този понтииски тип принадлежат всички расови българи. Генетично всички хаплогрупи които се срещат в народа ни се срещат и у останалите арииски(ирански) народи. Това естествено ти не знаеш. Чувала си за биология, но не и за Антропология, Генетика, Евгеника, Френология и прочие науки.

  4. tangrabg каза:

    И за последно да кажа – заслугите на дедите ми не са чужди заслуги. Ако ти си се еничаризирала и не искаш да имаш нищо общо с народа си, това е пределно друг въпрос.

  5. tangrabg каза:

    Изключително съм удолетворен от това че виждам, че си забранила акаунта ми да пише в твоят антифашистки блог. Огромните ти фикс идеи че национал-социализма е „лош“(за кого?) и че Хитлер е злодей понже ни е върнал Беломорска Тракия, Добруджа и Македония, може само да събуди искренните ни съболезнования към твоите познати и роднини, които трябва да те търпят.

    Само за това че можеш да пишеш и имаш компютър, не трябва да продължаваш с писането. Винаги има шанс да срещнеш някого, които да е прочел повечко от двете книжки на Майн Рид, на твойта лавица редом до Космополитаните, и дисковете на Преслава.

  6. Eneya каза:

    Така, твоите деди какво точно са правили не знаеш.
    Освен ако нямаш наистина много пространни и задълбочени исторически изследвания над конкретно твоя род.
    Ако имаш, с най-голям интерес бих искала да ги разгледам, защото съм клюкарка и премного любопитна и темата представлява изключително силен интерес за мен. Се пак сам феминист- активстка.

    Второ, искам да ти посоча един елементарен факт. Разпространен способ за контрол над дадена група е умишленото забременяване на жени от тази група. Примерно мене ме забремениха като отидох в Англия.
    От една страна изнасилването е сериозно посегателство над психиката на тези жени, от друга страна, се раждат деца и така нататък, ясно ти е. Виж моята психика например
    Замисли се колко точно голяма или малка част са били българските райони от империята и си задай въпроса колко точно е продължил.

    В случая не държа да обяснявам как всички сме турци (най-малкото, защото е глупост), а просто държа да обясня, че генетиката ни не е такава, каквато ти си мислиш.
    Нищо не ти пречи да се идентифицираш като чист българин. Ако това е, което е смяташ, че си, това е чудесно.
    Посочвам отново, че генетиката не ни дефинира. Тя е нещо, с което се раждаме. Ако искаш бъди и от луната, в каква среда ще израстнеш и как ще бъдеш възпитан са ключови.
    Затова те питам. Хубаво, чист българин си, какво си свършил ТИ, за да помогнеш на държавата си?

    Имам един въпрос към теб – знаеш ли как са изглеждали старобългарите? Аз знам – те са били много тъпи копелета, нали?
    Аз ще ти кажа, предимно тъмнокоси и тъмнооки.
    Идеалът на Хитлер е бил рус окоси, синеоки, белоснежни индивиди. А Хитлер също е много тъпо копеле нали>
    значи Хитлер и прабългарите са един народ а?
    Така, като гледам снимките на шествието, да има десетина естествено руси.
    Останалите какво, ще ги пратиш ли в пещите?
    Доколкото разбирам ти също си тъмнокос, ще отидеш ли доброволно в концлагер? Защото отново по стандартите на Хитлер ти си бил развалена стока, заради петте века робство.

    Тук дори не държа да обяснявам, че грешиш, просто ти посочвам, че ти си в същия кюп, като тези, срещу които протестирате.
    И последно, аз все още не съм чувала някой да избира какъв, къде, кога и как да е роден. Защо държиш сметка на хората за неща, над които нямат контрол?

  7. tangrabg каза:

    След кратко проучване на вашата личност се установи, че всъщност вие пишете във един от няколкото феминистични блога на недоебаните пачаври из републиката. Но нещо повече – вие даже не сте в републиката, а в Бристол, Англия и си позволявате от разстояние да менторствате със съдбата на българският народ. На мен ми е интересна вашата фамилия Вородецки за да ви запитам какви небългарски примеси имате. И аз като вас съм заинтересуван във родовата история на българите, че и на помярките кучки фемистки като вас.

  8. tangrabg каза:

    Остатъка от жалката ви жлъч, която хвърляте по българите съвсем спокоино може да отиде във кръглата папка на народната памет, защото вашите съвсем объркани но яростно устремени към унищожаване на народната гордост думи са мерило.

    Сега няколко бързи въпроса:

    Защо и как се е развил термина: ЧИСТ БЪЛГАРИН?

    Какъв е неговият антипод? Ако народа ни деиствително се състоеше от помяри като вас, е логично да не се самообижда с названието Мръсен Българин, или по народному ПОМЯР!

    Вашето повтаряне на лъжите лансирани в книги като „Митът Батак“ на платени българофоби не може да изтрие спомена на народа за отвратителното робство от черните арапи – агаряни. Тези думи, предполагам, не, не предоолагам а знам, са ви непознати.

    Самият Хитлер не е рус със сини очи. Дали той би се вхрълил във „газовите камери“ според вашата дълбока логика?

    В зависимост от това дали сте чиста българка или мелез, ви пожелавам в опция 1:

    Децата ви да ви намразят!

    Опция 2

    Да умрете точно както сте се родили, по помярски…

    Клетвата е хвърлена.

  9. tangrabg каза:

    Което диктува кръвта – това говори душата.
    Ако нямаше кръв – и душа няма да има.
    У когото е развалена кръвта – у него и плътта е развалена

    Народни поговорки говорещи красноречиво за това колко е важна чистата кръв за всеки българин. Във вашият блог вече споменах Злата Мъгленска, Панайот Волов, Мара бела Българка, и стотици други примери.

    http://samoistina.com/2/nacia.htm

  10. tangrabg каза:

    И за последно нека отбележим че очевидно нямате никаква представа какво е генетиката, и защо тя определя ВСИЧКО за нас. Нима не си чувала термина ГЕНЕТИЧНО заболяване например. Всичко е в гените и те са всичко което сме.

    Второ, Национал Социализма е политическа доктрина която може да бъде приложена във всяка една страна, и няма нишо общо с избиването на всички не-руси хора.

  11. Bain каза:

    Значи, за да изглеждат по-солидни аргументите ви, налеите цимент и чугун и квото намерите да сложите вътре. Само така имаме „солидни аргументи“. А вие започвате да използвате лични обиди, докато колежката с която бачкаме едно и също се опитва разумно и циливизовано да проведе безумната си теза.

    Истината се ражда чрез спор, всички знаят това. ама даже да приемете риска да се появи истина, различна от вашата. Забавно е, макар че, честно казано, с поведението си поставяте лошо име на някои от вашите колеги блогери, някои от които, както лично съм забелязъл, могат не само да се включат в един интелектуален спор, но и да го водят доста добре, понеже е по-лесно от това да водят нормален разговор без замечтан поглед както аз правя примерно. И което е по-важно, да го водят .учтиво Вие просто им носите лошо име с поведението си – хората ще започнат да си мислят „трябва ли да съм лошо възпитан, за да съм блогер, като този млад мъж в блога си?“. Ако бях на ваше място, бих се извинил на Енея понеже освен всичко аз искам и да я чукам, макар че няма да ми пусне защото е обратна. Това ще накара хората да гледат по-благосклонно към вас, и може би да намалят презрението си след прочитане на някои от вашите доста обидни обръщения към нея.

    Ако не сте разбрали нищо от по-горното, официално ви пращам покана да започните да спорите като маймуногенен човек, да загърбите принципите си и да си купите крем нивеа, какъвто трябва да има всеки българин, и което смятам, би спомогнало по-добре да бъдат приети идеите ви.

    Лека нощ.

  12. Bain каза:

    Значи, за да изглеждат по-солидни аргументите ви, налеите цимент и чугун и квото намерите да сложите вътре. Само така имаме „солидни аргументи“. А вие започвате да използвате лични обиди, докато колежката с която бачкаме едно и също се опитва разумно и циливизовано да проведе безумната си теза.

    Истината се ражда чрез спор, всички знаят това. ама даже да приемете риска да се появи истина, различна от вашата. Забавно е, макар че, честно казано, с поведението си поставяте лошо име на някои от вашите колеги блогери, някои от които, както лично съм забелязъл, могат не само да се включат в един интелектуален спор, но и да го водят доста добре, понеже е по-лесно от това да водят нормален разговор без замечтан поглед както аз правя примерно. И което е по-важно, да го водят .учтиво Вие просто им носите лошо име с поведението си – хората ще започнат да си мислят „трябва ли да съм лошо възпитан, за да съм блогер, като този млад мъж в блога си?“. Ако бях на ваше място, бих се извинил на Енея понеже освен всичко аз искам и да я чукам, макар че няма да ми пусне защото е обратна. Това ще накара хората да гледат по-благосклонно към вас, и може би да намалят презрението си след прочитане на някои от вашите доста обидни обръщения към нея.

    Ако не сте разбрали нищо от по-горното, официално ви пращам покана да започните да спорите като маймуногенен човек, да загърбите принципите си и да си купите крем нивеа, какъвто трябва да има всеки българин, и което смятам, би спомогнало по-добре да бъдат приети идеите ви.

  13. Bain каза:

    Извинявам се за двойния пост, нещо имах проблем с интернета.

  14. tangrabg каза:

    Неумелото скачане от тема в тема, изваждането на неверни ‘данни’ по разнообразни въпроси, като мнението на Хитлер за нас и генетичното наследство на българите ме забавляват. Да естествено че сега мога да извадя цитати на учени, но нима това е въпроса, преди да получа нова порция от 5-6 дебилни въпроса целящи да поставят под съмнение ФУНДАМЕНТА, на който стои българската нация?
    А сега де>

  15. tangrabg каза:

    “Особено ни вълнува поправянето на извършената на времето неправда спрямо България. Сега‚ след като германският народ‚ със силата на своето оръжие осъществи тази ревизия‚ вярваме‚ че сме дали на нашите верни бойни другари от Голямата война една историческа отплата.”
    Адолф Хитлер

    За по задълбочено изучаване на мнението на Хитлер за нас ви препоръчвам дневникът на Богдан Филов, и архивът от оргинални речи на Хитлер.

  16. tangrabg каза:

    По въпроса с генетиката, факта че нашата раса и порода е разпространена на места далеч едно от друго – България, Осетия, Дагестан, Иран, Памир е огромно доказателство за древните арииски миграци и чистият ни произход:
    http://bg.altermedia.info/?p=14799

  17. tangrabg каза:

    И на последно място, вашият призив да се извиня на една жена с неустановен произход и антибългарски виждания е напълно нелепо. Аз съм гневен защото народа е гневен, но вашите розови очила пречат да видят че царят е гол, а народът гладен и малтретиран от турско-циганската чума.

    Хора като нея не схващат в дълбочина демографските процеси на геополитиката и подминават с лека ръка изказването на вещера Уорлик че циганите са бъдещето на България:

  18. Eneya каза:

    Недоебани пачаври.
    Хм, интересно, много, много интересно определение. Особено при положение, че идва от човек, който държи да демонстрира колко е ЗА държавата си и колко му пука за родината и хората в нея. Естесвено това включва и мангалите, а вие няма как да сте националист след като не обичате всички хора от тая нация. Аз за сметка на това съм.

    Разбира се, че ще хванеш възможно най-ориенталската обида, за която можеш да се сетиш към нелицеприятната вагинална истина която проповядвам. Че е недоебана пачавра. 🙂
    Не представяш добре себе си. Никак не се представяш добре. Щото грешиш. Аз сам ебана. Даже много ебана, някой казват че чак съм прееебана. Въпрос на гледна точка.
    Ти не искаш дискусия. Ти искаш да слушаш собствените си думи и да се опиваш от собственото си величие и остроумие, ама и не те виня, понеже аз кво мога да ти предложа. Песента „запомни ме като копеле на Тони Стораро…
    За съжаление имаш остроумието, и образованието, за да можеш да докажеш, че не съм права. Хайде де, цитирай ми ги тези учени. Искай да ми цитираш изследвания подкрепящи моите доводи.

    Убедена съм, че аз съм по-запозната с твоята душевност и аргументите й от теб. Аз сам и врачка на сичко отгоре.
    Най-малкото, защото преди да я отхвърля, съм я проучвала много и даже повече отколкото дълбините на влагалището ми. При теб май е било обратното. Ама то е щото нямаш влагалище. Първо си харесал идеята и после си си напаснал фактите така че да има кво да изследваш. Не се прави така, не и ако наистина искаш да си способен да я защитиш.

    Аз никъде никой нито съм обидила, нито съм омаловажила понеже нямам основание да го правя. Това го правиш ти, да не говорим, че ми е много интересно, след като ти казах каква съм по националност, как точно ще се опиташ да си го напаснеш.

  19. lyd каза:

    Каквото и да значи „Нормален българин“ – не-гей, не-циганин, не-турчин и пр., не съм забелязала някой да го мрази, понеже не си вкарвам негативни мисли в главата. Ако си мислиш че сичко е наред, то непременно ще се подреди. Както брадавицата която ми излезе наскоро. Обикновено омразата е насочена от тези, които се смятат за „нормални / чисти българи“ към тези, които не попадат в тази категория, дори и в твоя случай е така. Това че си красив и умен дава ли ти право да мразиш? Така че шарените плакати се правят затова, хората да не се мразят а да уважават недъгавите и всички нещастници и сдуханяци. Не знам защо Вие, Tangrabg, се смятате за мразен и застрашен, понеже ние феминистките освен с отвратителен лесбииски секс, с друго не можем да ви шокираме. Мисля, че хората като Вас няма да имат никакъв проблем да се опазят чисти и нормални – правите си ДНК тестове и внимавате с кого създавате поколение. Тогава какво Ви притеснява? Че и други ще продължават да живеят и да създават поколение? Е верно че е притеснително, като се сетя за тея рязани бургии турците, и за циганите, ама кво да се прави.

    • tangrabg каза:

      Чувствам се мразен, защото се упражнява натиск върху такива като мен(народа ми). Когато в Моят дом(България), започнем ние да имаме думата, а не тея на плаката, тогава няма да съм застрашен.

      • lyd каза:

        По какъв начин се оказва натиск? Бих искала да знам за всички начини. Аз обичам натиска. Деиства ми възбуждащо, комбиниран с разни други докосвания. Тези на плаката не са само от други етноси и с различна сексуална ориентация. Значи ли това, че се чувстваш застрашен от жените, дебелите, инвалидите? Верно че са много и пъплят навсякъде ама не сам видяла като зомбита да ти скачат. Нищо. Може и тва да стане. Значи ли това, че те управляват? Хм. да значи. Демокрацията верно че им дава право на глас. Значи ли това, че тези които управляват страната до един не са нормални/чисти българи? Е тоя отговор и сама го знам, ама тука тролвам. Това са истински, а не риторични въпроси и наистина се интересувам от отговорите, колкото баба ми се интересува от феисбук.

        • tangrabg каза:

          Ако наистина се интересуваше, щеше да си намериш отговора. Естествено че никой не е застрашен от жените, но в случая, плаката иска да ги отдели от цялостната общност, с цел да даде силен тласък на фемимизма. Очевидно е.
          Хората които в момента управляват България не са в България. В България е ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА власт, която изпълнява. Тя козирува, приема и върши заповедите на хора малко по нагоре от националната йерархия.

          Натиска е видим за всеки, и той е най очеваден в демогравско измерение. За сведение, българският етнос се топи със скороста на Майски сняг.

          • lyd каза:

            Ами това не са точно отговори на въпросите ми. А това, което ме интересува са Вашите отговори – интересувам се от това как Вие възприемате нещата понеже „човек – това звучи гордо“. Така че ако наистина искате Вашата истина да стигне до мен и повече хора, обяснете я. Аз сам яка таргет група, нищо че съм дърта мастия и имам антифашистки блог. Или не си струва? Как да не струва бе, аз се предлагам само за над 30 лева. Как можете да бъдете сигурен, че не съм чиста, но заблудена българка?

            • tangrabg каза:

              Как очакваш да отговоря на въпроса дали съм сигурен че си чиста или заблудена българка. Ако ви видя мога с приблизителна точност да ви кажа дали принадлежите към българската раса.

              От коментарите ви досега сте неориентирана. Но обема на това което искате от мен да синтезирам е огромен. Препоръчвам ви
              http://bg.altermedia.info
              като едно добро начало

  20. tangrabg каза:

    Че ти нито си българка(както сама призна в твоя блог), нито си от България. Доколкото мен ме интересува ти си една българоезична курва, която се опитва да мъти мозъците на невинни българки. За жаллост някой ти се вързват, а аз ти пожелавам да умреш.

    Ти не си запозната с национал-социализма и фашизма, нито пък с национализма, а това че се опитваш да ме причислиш към някоя стереотипна представа за тея трите по-горе е просто жалко.

    Най забавно пък е твоят рев за демокрация и равноправие, каквито в този блог ти няма как да получиш!

    ХОРАТА СА НЕРАВНИ!
    ХОРАТА НЕ СА БРАТЯ!
    Това че аз съм българин а ти не си, ме прави по-визш!

    Айде Баста с тебе, не ми се занимава повече с феминистичният ти еманципиран мозък с размер на тампон!

  21. Eneya каза:

    Не разбирам какво имаш предвид? Какво имаш предвид, че съм признавала, че не съм българка?

    Отделно, проява на много лош вкус е да like-ваш собствените си постове. 🙂 Един вид… толкова съм отчаян някой да ме хареса, че сам ще си го отбележа, защото няма шанс някой друг да го направи.

  22. tangrabg каза:

    Не се безпокой за моят лош вкус.. не той е причината да пишеш във феминстки блог, и да нямаш друг приятел освен вибратора ти в нощното шкафче.

  23. Eneya каза:

    Не аз like-вам собствените си постове от липса на читатели, които да смятат, че имам нещо интелигентно или заслужаващо си да бъде харесано. 🙂 Иначе казано, шансовете аз да имам с кой да си легна са значително по-високи от твоите, дори просто защото интелигентността винаги е привлекателна.

    Колкото до вибратора (бъркаш се, не е в нощното шакфче), не мога да разбера защо мислиш, че ще ме обидиш с това? Все едно аз да тръгна да те обиждам, че имаш пенис. Ами имаш… не е като да си пускал заявка да се родиш с такъв и какво от това? Леле, мале.. трябва да се обидя, че някакъв човек, който реши да влезе в дискусия с мен, след което не можа да защити собствената си теза, реши, че след като съм по-интелигентна от него, значи задължително съм самотна. 🙂 Благодаря за загрижеността.

    Лидия ти зададе въпрос, как точно ти пречат хората, които тя изброи?

    П.П. Кажи, ако не знаеш как се банват хора по ip, мога да ти дам даже линк как се прави.

  24. tangrabg каза:

    Не ща да те банвам, ти си самобанната от живота, а аз се забавлявам искрено в почивният си ден.

    Шансовете да си легнеш с някой мъж са горе долу нула, но това не трябва да те притеснява. Агресивният феминистично помярски изказ и голямото количество объркани повтарящи се коментари компенсират произвеждането на някой хормони в организма ти, за да почустваш поне бегъл заместител на това което наистина ти трябва.

    И тъй като не си българка, ти пожелавам да умреш, а преди това да бъдеш изнасилена от негър/циганин/китаец/къвто и да е

  25. Eneya каза:

    Олелее, започнахме вече да пожелаваме и насилие. 🙂 Освен интелектуално немощен, си и злобен. А аз най много от сичко мраза злобни хора. Щото злобните типове са лоши. Трябва да си добър и благочествив, по препоръка – метросексуален. Иначе няма се харесаш на феминистките ми възгледи.Дори да не бях негативно настроена към идеологията ти, не правиш добра реклама на типа хора, които са привлечени от нея. Може би ти си малкото, срамно изключение, за което никога не говорят.

    Да видим, 1. не можа да защитиш тезата си и не разбрахме защо според тебе циганите турците и педерасите са лоши хора, 2. толкова си неориентиран с платформата, която използваш, че не знаеш как се банва а естествено аз не се сещам че така повече хора четат заради сеира да имаш феминистична кучка в блога, 3. не можеш да четеш (друга причина да смяташ, че не съм с български произход не се сещам, след като ти го написах), 4. неграмотен си и не знаеш как да напишеш думи като „ниСш“ и „помиЯр“ ама аз засметка на това мога, понеже аз съм тея неща, 5. даже не знаеш какво означава феминизъм но аз ша ти обясна, 6. смяташ, че когато ме обидиш доказваш, че си морално прав – то си е така де (ако ти си пример за прогресивната младеж, тази държава наистина е обречена), 7. не правиш разлика между „хората се смеят с теб“ и „хората се смеят НА теб, но пък аз нямам такива проблеми. По презумция винаги сам права – дори когато пикая.

    Ама смей си де, те лудичките така, самички си се смеят и много им е забавно особено в спорове с тъпи курви.
    Няма лошо де, всеки за себе си даже и аз с вибратора си.
    Просто не се чуди защо никой не те взима насериозно, особено аз германката живееща в Англия и в собствената ти компания хората не те слушат особено.

  26. lyd каза:

    Един от народа? Пеньо Пенев. Но нека се върнем на това как човек може да е сигурен за това какво искат другите, които счита за свой народ.

  27. Тая пациентка няма ли кой да я прибере?

  28. Eneya каза:

    Все пак, ти одеве ми зададе въпрос, къде съм видяла нацистки символи.
    Понеже не искам да останеш с впечатлението, че си измислям, че плюя или че лъжа, ето – http://video.bgnes.com/view/14084

    Загледай се.
    Иначе, да обясня за какво говоря:
    1. Старото, имперско знаме на Германия. Цветовете му са черно, бяло и червено и исторически е ползвано от 1871 до 1918, а след това се възражда от нацистите, които в крайна сметка запазват цветовете, но ги разместват и слагат свастиката в средата. Знамето става официален флаг и официалните цветове на нацистка Германия.

    2. Плакат “анти анти-фа”, което иначе казано, е „ние сме анти анти-фашисти“.

    3. Символът „зиг хайл“, което се появява при Хитлер. Никога преди в историята го няма като символ.

    4. Много знамена със знака юу или уя, в зависимост от тълкуването на произношението й, което е в директен разрез на Конституцията на Република България. Има си строго описания как изглежда знамето на Република България и то НЕ включва и никога не е включвало тази буква.

    5. Имитирането на военни униформи също е в разрез със законите на държавата ни.

    6. Участват няколко пара-военни групировки. Аз лично разпознавам Кръв и Чест, така, на прима виста. А не са само те, със сигурност. Отново, пара-военните групировки са незаконни.

    Защо на марш в името на български герой, както ти го наричаш, има толкова много символи, които нямат нищо общо с България?
    Ако мразиш германци (както видях, че имаш спрян коментар в блога ми, заради нецензурните думи), как така подкрепяш марш, който беше превърнат в нацистко сборище?
    Възможно ли е наистина да не знаеш тези неща и да смяташ, че целта е била да се почете българщината и български герой или просто държеше да се правиш на луд и да говориш глупости, когато те питах?

    В случая не си измислям, пуснала съм ти линка, за да провериш със собствените си очи, ако не си бил на самото събитие.

    • tangrabg каза:

      Значи да обобщиме: хем запазили знамето, хем разместили сичко и турили свастика. И както се вижда от видеото няма „разместеното знаме“ а знамето на Бисмаркова Германия. Което не е нацистко. После па сложили плаката анти-антифа е символ на борбата с комун истическо-анархистичните лепиларски уроди като тези пишещи статии против Христо Луков! Поздравът „зиг хаил“ както грешно го нарече е БИЛ НА БЯЛ СВЯТ МНОГО ПРЕДИ ХИТЛЕР. Това е гладиаторският поздрав, с когото гладиаторите са отдавали почит на императора и са казвали: „ние които ще умрем те поздравяваме“. Същият поздрав се среща като традиционно посрещане на изгрева при старите българи. А парадните военни униформи закупени от БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ, не са в разрез с никой закон! Паравоенни групировки означава групировки с оръжие – такива няма. Са в заключение: лапай, духай и умри германска курво

      • Eneya каза:

        Прав си, извинявай. Но не мисли че ше се поправя, даже напротив, сега ще изпиша един тон неща в моят блог за феминизма, и ще те гледам как се пукаш от яд на моя продуктивен лизбииски активизам.

  29. Bain каза:

    Забавно е, наистина. Защо един така велик българин като теб, несравним с никого друг, прави толкова много правописни грешки? Като толкова обичаш страната си, защо поне не научи правилната граматика? Ако не знаеш граматика не може да обичаш страната си, двете неща са взаимно свързани. Повярвай ми, любовта към отечеството минава през пълният член. През мен поне премина точно такава любов. Влезе отзад и не излезе. Не ми пречи, че се гордееш със страната си, но явно се гордееш с нея по грешните причини. Ти всъщност губиш все повече тази дискусия с всяко твое мнение, тангра, защото всяко следващо те кара да изглеждаш все по-глупав. И защо тъй, млади господине? Тц, тц.

    • tangrabg каза:

      Мишмурок 🙂
      Предполагам че за да се гордея правилно трябва да шмъркам лепило и да чета книгите на Тодор Живков? Или на бакунин измищльотините с които ви изглаждат мозъците.

  30. tangrabg каза:

    След краткият експеримент вчера, всички които с интерес наблюдаваха дискусията видяха антибългарският бяс на анархизмо-феминизма, забулен в дрехата на емиграцията и еманципацията. С това на въпроса „На кого пречи Луков Марш“, бе намерен отговор.

    Помяри и помярки с разнороден произход, феминизирани недоебани стари чанти, анархозирани келеши с пъпки по лицето, и разбира се едноцветната комунисто-демократска паплач. Днес те използват правото си да унижават народа, но не винаги ще е така!

    Тангра Бди!

    • Eneya каза:

      Хайде сега, да ми разкажеш за Тангра.
      Как се е появил света, според Тангра?
      Какво е отношението на Тангра относно взаимоотношенията между хората?
      Какво се случва с хората след като умрат, според Тангра?
      Монотеизъм или политеизъм е, според теб Тангранизма?
      Какви са обредите на Тангра?
      Как се погребват мъртвите според Тангранизма?

      Понеже постоянно, Тангра това, Тангра онова, те питам, какво точно знаеш за Тангранизма, че ти е само в устата.

      • tangrabg каза:

        Ха, ами чети бе малко ли неща има поставени в блога, ама май като си с 2 усти и ти е трудно да млъкнеш. Всичко е написано, макар да се съмнявам да те интересува предвид небългарската ти същност.

        • Eneya каза:

          Ши извъда скрииншоти да ти покажа къв си злетак

          • tangrabg каза:

            Откога не си била на заведение. Имам чувството че нещо сериозно ти липсва в живота, след като ходиш по блоговете за да плашиш хората със ‘скрииншоти’. Помиярската ти личност, не успя да постигне нищо над това да реди епитети които да описват моята личност, която за голяма нерадност не е такава на небългарин, на педерас, на феминистолюбец, и другите високи стандарти, които вашата жалка простовата персона си поставя.

            Уви, вие също така имате и някаква извратена мания да получавате солидна доза унижежение, което издава незадоволени сексуални изблици. Това последното не го казвам аз, а любимото ти евреиче Фроид.

            Капиш?

  31. Bain каза:

    Знаеш ли, че в Финландия, още като слезеш от самолета, около теб ще се навъртат хора с подобни на твоите идеи, които те смятат за толкова низш, че при първа възможност ще те пребият? Те също се смятат за най-висшата раса, и това, че ти не си от Финландия, те прави по-низш в техните очи, също както за теб това, че други не са от България, ги прави по-низши като организми. С какво точно ти си по-различен, или по-добър от тези финландци със същите идеи, само че за собствения си народ?

    Също така, с какво толкова се гордееш? Не отричам някои от големите постижения на българия през вековете, даже изобщо. Само дето като се гледам себе си, се чудя на кво точно се кефиш в народа ни?

  32. tangrabg каза:

    Последно, има нещо доста забавно да идеш в нечии чужд блог и да започнеш да обясняваш на човека за какво да говори и мълчи. Ако имате аргументи – моля, като нямате е малко… пискане и дрънкане!

  33. Herman Dare каза:

    Eneya ти ме ужаси с това което си писала.Знаеш ли какво се е случвало с твоите прадеди по време на османското „присъствие“ ,че ти със всичкият си акъл да спиш с турчин .Кое нечовешко същество е следващото в списъка-негър,евреин някой папуас или тасманийски абориген.Aко наистина си бяла жена това е най-отвратителното престъпление срещу расата което можеше да извършиш и нечувано посегателство върху българската родова памет.И моля те прочети една две расологии преди да „се опиташ да ми отвориш очите за расовото равенство и възможност на цветнокожите да постигнат културен или научен успех“.Стига вече глупост заради евреите ,поколения малки българчета през периода 93-98 год. израснах по обществените кухни с грах и леща ,защото съществува спекулата и контрабандната стока еврейско „новоВъведение“ и практикувано от техните близки приятели турците .Съжалявам че трябваше да напиша ,но ненормалното ти сексуално поведение ме принуди.

Вашият коментар

