Цигани възхваляват Исус в чалга ритми


„Аз искам да съм глината в ръцете ти,
да бъда твой, ти да бъдеш мой,
и както искаш с мен, Исусе, работи,
оформяй ме, ето аз съм твой”.

Циганските изпълнители възхваляват Господ в чалга песните си. В интрото на парчето „Оформяй ме” Методи казва: „Според Библията Бог се наслаждава на всякакъв стил музика, различни инструменти, многообразни ритми… Той го заслужава и ние трябва да дадем най-доброто от себе си, защото нашият Господ е №1”.
След тези евангелски сказания започва песен с типичен чалга ритъм и с припев, в който се казва:
„Аз искам да съм глината в ръцете ти,
да бъда твой, ти да бъдеш мой,
и както искаш с мен, Исусе, работи,
оформяй ме, ето аз съм твой”.
Песента се оформя като хит с близо 6 500 прегледа в ютюб. След бърз преглед на видеата с Методи и Яшарка става ясно, че те принадлежат на евангелисткото движение Християнски център – София. Негови последователи са основно роми-евангелисти, които благославят Господа освен с песните си и с „Алилуя”.
В интернет няма друга информация за тези двама изпълнители. Качени са само изпълненията на песните им, които никак не са малко. Методи и Яшарка са автори на „С теб е сладък живота ни”, „Не бой се ти, само вярвай”, „Ти си Бог велик”, „Имаме наследство”, „Правиш път” и „Винаги си с нас”, „Скрий се в Господа”, „Агнето”. Текстовете са с подчертана религиозна насоченост, а двамата изпълнители са пионери в смесването на чалга ритъм и евангелистки текстове.

About tangrabg

Българи! Воини! Наследници на древен род. Един Тангра! Един Кан! И един Народ!
Публикувано на Християнство и тагнато, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

