Чигот – автор ognia


247933_216113061742467_6196403_nОчакване.Пристягам пак колана.
Сабя остра в стремето опира,
стрелите и лъкът са във колчана,
а под седлото коня ми пулсира.

Тетиви две на кръста под сърцето
Ризницата лъсната до блясък.
В ботушите оглежда се небето,
а под шлема ми виси чембаса.

Кръвта ми с векове е благородна,
затуй избран съм в свитата на кана.
Днеска ще докажа, че е годна:
Принадлежа към гвардия отбрана.

Чигот съм аз. От хранените хора.
Смъртта презирам и я чакам даже
Осъзнавам: Може да е скоро…..
А другото: Каквото Тангра каже!

Автор: Ognia – от войнинатангра.орг

About tangrabg

Българи! Воини! Наследници на древен род. Един Тангра! Един Кан! И един Народ!
Публикувано на Поезия и тагнато, , , , , , , , , , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

