Край Двоустия Кладенец – Един от Народа


3610_300Четях аз и мислех за всичко свещенно
за орех разлистен в бащини двор
и чух от устата ми думи нетленни
че трябва да водим божествен подбор

Отворих пак книгата търсех пътека
към място нечуто, към бойно поле
онуй що тепърва ще бъде прочуто
с тамгата на власт, над туй битие.

И там ще роди се света на мечтите
възкръсне ще родова памет все пак
С лаври окичен не в гроба безличен
войната ще водя с кървав байряк

Прочел съм и знам легендата стара
в земята ни има двоусти бунар
и него ще търся не ще се оставя
до него растял бил вековний нар

И там до бунара ще води се битка
дали ще спечеля – решено е – ще
а после ще пия от череп напитка
вода кладенчова във мен ще тече

Кога се изправя налял елексира,
пред мен ще да видя девица добра
в очите ще гледа и с мен ще отпива
ведно от на кладенец втора уста.

Един от народа
Източник:
About tangrabg

Българи! Воини! Наследници на древен род. Един Тангра! Един Кан! И един Народ!
Публикувано на Поезия и тагнато, , , , , , , , , , , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

