За всички, които казват „ти ли ще ми кажеш на мен бе“


Във видеото има субтитри. Ако не ви се пуснат автоматично, долу в дясно на видеото е бутона.

About tangrabg

Българи! Воини! Наследници на древен род. Един Тангра! Един Кан! И един Народ!
Публикувано на Визуална Пропаганда и тагнато, , , , , , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

2 отговора към За всички, които казват „ти ли ще ми кажеш на мен бе“

  1. Николай каза:

    Във форум уж за тангризъм,качвате подобни простотий,българите имаме 100 пъти по-умни притчи ! Знам,че тангризма до известна степен е толерантна вяра,яел съм достатъчно и мога да се нарека тангрист,но не бих каяил такъв клип!

    • tangrabg каза:

      Може да си чел доста и да се самонаречеш както пожелаеш, но още трябва да поработиш над възпитанието си. Екипа не ти е на заплата, за да определяш съдържанието тук и то с подобен тон. Ако желаеш – направи „по-добър“ сайт за българската религия, и там постави каквито притчи намериш за добре. Това че наричаш труда на Руми Балх „простотия“, си е твое лично мнение, макар и силно неадекватно, предвид световният принос на Руми към съкровищницата от световна мъдрост.

Вашият коментар

